Scale Model Store.com forum

This forum is part of Scale Model Store.com
For a more general aviation hobby forum you can visit the Wings900 forums

You are not logged in.

#1 2008-09-06 12:48:34

Bernhard
Guest

Vraag KLM MD-11

Hallo,

Ik ben echt n

#2 2008-09-06 12:51:17

Bernhard
Guest

Re: Vraag KLM MD-11

(ging iets niet helemaal goed)

Ik ben echt net begonnen met het verzamelen van model vliegtuigen. Pas hier wat voor het eerst besteld en keurig thuis gekregen: complimenten voor Scale Model Store voor de zeer goede service, ik ga zeker vaker bij jullie kopen!

Ik vroeg me wel nog iets af over de KLM modellen. Jullie hebben er wel veel; maar ik miste de MD-11; die staat er volgensmij niet tussen. Er is een 1:400 model door Dragon gemaakt, ik vroeg me af of jullie van plan zijn die ooit te gaan verkopen, zou ik namelijk super vinden. Ik kon 'm op het net met moeite vinden, vandaar dat ik het me afvroeg.

Groetjes,
Bernhard

#3 2008-09-06 15:44:18

mark
Administrator
Registered: 2005-12-17

Hallo Bernhard,

Bedankt voor de complimenten! Het Dragon Wings KLM MD-11 model waar je het over hebt is helaas niet leverbaar, en ook andere merken hebben dit model helaas niet (meer).

Groeten,
Mark

#4 2010-08-29 19:34:02

Maudie
Guest

Bernhard wrote:

(ging iets niet helemaal goed)

Ik ben echt net begonnen met het verzamelen van model vliegtuigen. Pas hier wat voor het eerst besteld en keurig thuis gekregen: complimenten voor Scale Model Store voor de zeer goede service, ik ga zeker vaker bij jullie kopen!

Ik vroeg me wel nog iets af over de KLM modellen. Jullie hebben er wel veel; maar ik miste de MD-11; die staat er volgensmij niet tussen. Er is een 1:400 model door Dragon gemaakt, ik vroeg me af of jullie van plan zijn die ooit te gaan verkopen, zou ik namelijk super vinden. Ik kon 'm op het net met moeite vinden, vandaar dat ik het me afvroeg.

Groetjes,
Bernhard

Ik las je bericht, ik heb nog een Martinair MD11, lengte 62,5cm op standaard te koop, zie marktplaats!

Board footer